Jak zaplanować swoją aktywność fizyczną

Chcesz zacząć ćwiczyć, ale nie wiesz jak? Jakie trzeba poczynić przygotowania, aby zacząć skuteczne odchudzanie?
Odpowiem krótko, jeśli zdecydowałeś się na 7 minutowy trening, nie trzeba specjalnych przygotowań. Najważniejsze to: ZACZĄĆ ĆWICZYĆ. Wszelkie przygotowania i myślenie o tym, jak to będzie, gdy już zaczniesz mogą skutecznie odciągnąć Cię od rzeczywistego działania. 7mt wprowadzi Cię gładko w ćwiczenia dostosowane do Twoich aktualnych możliwości fizycznych.

Czytaj dalej

Wygodny i bardzo skuteczny program 7MT

Co powiesz na to, gdybyś mógł czy mogła schudnąć i nabrać pozytywnej energii przez krótkie, intensywne ćwiczenia, które nie przeszkadzają Ci w codziennych obowiązkach?  A do tego nie ma potrzeby radykalnej diety odchudzającej. Wyobraź sobie, że osiągasz znaczne efekty i to bez jojo za pomocą małych kroków i niewielkich zmian diety.

Trening 7 minut 3 razy w tygodniu – czy to możliwe i czy jest skuteczne? Czytaj dalej

Co jest najlepsze na odchudzanie

drastyczne-diety-cudŻelazna zasada skuteczna i najlepsza na odchudzanie brzmi następująco:

  • jedz mniej,
  • spożywaj zdrowsze pokarmy (wyklucz tzw. śmieciowe jedzenie, wysoko przetworzone produkty),
  • więcej się ruszaj.

Jednym słowem zamiast radykalnych diet i wyczerpujących ćwiczeń, czyli wprowadzania nagłych zmian dla organizmu, korzystniej małymi krokami wprowadzać zmiany prowadzące do utrwalenia się nowych nawyków. Czytaj dalej

Pij wodę – ćwiczymy nawyk

woda mineralna niegazowanaChcesz mieć lepsze samopoczucie, energię w ciągu dnia, pozbyć się nawracających bólów głowy i paskudnego poczucia słabości? Sprawdź, czy pijesz odpowiednio dużo płynów. Organizm potrzebuje nawodnienia, aby przeprowadzać wszystkie procesy metaboliczne odbywające się w tkankach i komórkach. Dlatego pij wodę regularnie a jeśli tego jeszcze nie robisz, wyćwicz sobie nawyk. Czytaj dalej

Jak skutecznie schudnąć – ćwicz nawyki

skuteczne odchudzanie cwicz nawyki skuteczne odchudzanie cwiczNa duży, spektakularny sukces składają się małe osiągnięcia, codziennie wykonywane czynności i nawyk robienia tego, co przybliża nas do celu. Nie odkryję tu Ameryki, gdy znowu przypomnę, że odpowiedni ruch, zbilansowana dieta i właściwe nastawienie mentalne są kluczowymi składowymi skutecznego odchudzania i zachowania zdrowia. Czytaj dalej

Bóle stawów a otyłość

Bóle stawów a otyłość

Kolejny powód do zadbania o swoją kondycję i prawidłową wagę to zagrożenie chorobami stawów. Czujesz ból w czasie chodzenia, masz zesztywniały staw, wieczorem opuchnięte nogi? A przy porannym wstawaniu stawy są sztywne, nogi jakby Cię nie słuchają, nie można rozprostować ich do końca,  towarzyszy temu ból? Czytaj dalej

Bezpieczne odchudzanie

Bezpieczne odchudzanie bez głodówkiZbyt szybkie odchudzanie poprzez głodówki, nadmiernie intensywne ćwiczenia, które nie są dostosowane do naszych potrzeb i możliwości organizmu,  „cudowne” tabletki na odchudzanie reklamowane jako środki, przy których możesz jeść ile chcesz a tłuszcz i tak się sam spala… grożą nam niepożądanymi skutkami i to nie tylko efektem jo-jo.

Dlatego stopniowe odchudzanie jest kluczowe dla uzyskania trwałej zmiany. Należy to robić racjonalnie, na miesiąc zrzucać nie więcej niż 3-5kg. Czytaj dalej